»Ta pravica ščiti potrošnike pred prodajnimi taktikami, ki temeljijo na pritisku, in deluje kot svojevrsten popravni izpit za nepotrebne ali prenagljene nakupe. Potrošnikom omogoča, da svoj nakup premislijo še enkrat.«
»Gre za stavko letališkega osebja, na to pa dejansko letalski prevoznik nima vpliva, in v tem primeru bi to bila izredna okoliščina, in ne bi bili dolžni izplačati odškodnine.«
»Ta naš zakon ne velja več, uporabljal se je do 31. maja. Če zdaj agencija ali potrošnik odpove potovanje zaradi izrednih okoliščin, mora dobiti denar nazaj po 14 dneh od odpovedi pogodbe.«
»Vrednotnica nikoli ni bila obvezna, agencije so to predstavljale ljudem. Kar ni res. Potrošniki se morajo sami odločiti, ali bodo zahtevali vrednotnico ali pa denar. Razlika je samo v tem, v kolikšnem času so upravičeni do vračila denarja.«
»Vodja centra Romana Javornik opozarja še, da je sklepanje pogodb na področju potovanj danes tvegana odločitev, povezana z negotovostjo glede možnosti izvedbe oz. koriščenja teh storitev.«
»Vloženih je bilo kar nekaj sodnih sporov, že zdavnaj je bila dana pobuda za začetek pogajanj o novi kolektivni pogodbi, in prepričan sem, da sindikatu ni preostalo nič drugega, kot da napove stavko za zaščito interesov svojih članov.«
»Naj se potniki natančno pozanimajo o svojih pravicah ter jasno izrazijo voljo in zahteve do prevoznika, da ne bi prišlo do ignoriranja, nejasne situacije o tem, kaj je ponudil in sprejel, dobro je, da je ta komunikacija jasna.«